/Dobra woda z kranu

/Wodociagi Walbrzych

Załóż konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Wodociągów w Wałbrzychu (dalej e-BOK).


Zdecyduj się na e-fakturę. To proste!


Wystarczy kilka minut abyś mógł się by w pełni korzystać ze swojego konta i zawartych w nim informacji (w tym faktury, płatności, odczyty).

Konto możesz założyć na dwa sposoby:

SPOSÓB 1: PRZEZ INTERNET


1. KLIKNIJ W LINK Link, który przekieruje Cię na stronę logowania.
2. Pod niebieskim guzikiem „Zaloguj się” znajduje się inny guzik „Rejestracja”. Kliknij w niego.
3. Po chwili oczekiwania otworzy się nowe okno rejestracji. Wypełnij wszystkie pola (niektóre dane znajdziesz na ostatniej fakturze, jaką od nas otrzymałeś).
4. Kliknij w „Regulamin” i zapoznaj się z jego treścią a następnie go zaakceptuj (wybierz „tak”).
5. Przeczytaj klauzulę ochrony danych osobowych a następnie ją zaakceptuj (wybierz „tak”).
6. Już kończymy, została tylko jedna rzecz. Aby mieć pewność, że jesteś człowiekiem a nie botem komputerowym wybierz wskazane cyfry z obrazka.
7. Kliknij „Wyślij”. W ciągu kilku chwil otrzymasz e-mail potwierdzający Twoje zgłoszenie.
8. Zweryfikujemy poprawność wprowadzonych przez Ciebie danych.
9. Jeżeli wszystko będzie OK, maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą login i hasło do Twojego konta e-BOK.

SPOSÓB 2: SPOSÓB TRADYCYJNY


1. Pobierz wniosek o e-bok / e-fakturę Pobierz
2. Wypełnij wszystkie pola we wniosku.
3. Zapoznaj się z regulaminem i treścią oświadczenia, które stanowią integralną część wniosku.
4. Koniecznie podpisz wniosek! Bez podpisu jest on nieważny i nie będzie rozpatrzony.
5. Wypełniony i podpisany wniosek dostarcz do Centrum Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
a) drogą e-mailową na adres e-bok@wodociagi.walbrzych.pl
b) pocztą tradycyjną na adres WZWiK, al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych
c) osobiście do COKu (al. Wyzwolenia 37 w Wałbrzychu).
6. Gdy wniosek do nas dotrze zweryfikujemy jego poprawność.
7. Jeżeli wszystko będzie OK, maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą login i hasło do Twojego konta e-BOK.
8. Jeżeli zapomnisz wypełnić jakieś pole we wniosku, albo się pomylisz, skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić, co trzeba uzupełnić lub poprawić.

To tyle. Od tej chwili masz swobodę w zarządzaniu swoimi finansami związanymi z dostawą wody i/lub odbiorem ścieków.

Masz pytania? Nie wiesz gdzie na fakturze znaleźć potrzebne dane do sporządzenia wniosku? Zadzwoń, chętnie pomożemy: 74-64-88-152.


[POWRÓT]